>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Thursday, August 11, 2011

❤ suka suki ❤

korang pernah tak ada suka kat seseorang maksud aku cinta la tapi korang malu sangat and tak berani nak bagi tahu orang tuh. Aku kalau ada suka kat seseorang senang sangat orang boleh tahu. Sebab aku ni memang tak pandai nak 'cover'

simpton-simpton yang selalu lah terjadi bila orang yang aku suka tu ada dekat dengan aku:

jadi gagap (padahal aku ni jenis banyak cakap) tapi kalau dia selalu tegur aku. aku tak gagap lagi
suka pandang muka orang yang aku suka tu sampai tak berkelip mata (angau)
hati berdebar-debar
sanggup ambil barang orang yang aku suka tuh nak buat kenangan (hahaha)
aku tak kisah kalau dia nak marah ke ejek aku ke, sebab aku ni jenis susah nak suka kat orang kalau dah suka macam ni lah jadi nye


aku ada suka la kat seorang mamat ni baru lagi kenal.Aku suka keluar dengan dia. Satu hari tu dia tanya aku suka dia tak. Aku dengan serba salah cakap tak
 (saya tak suka kat awk saya hanya anggap awak kawan je) 
padahal aku suka sangat kat ko.
 Tapi tak tau la kenapa aku cakap tak. Adoi, sedih nye.
Then aku dapat tahu dari kawan aku yang dia ni pun pun suka dekat aku. Lagi lah bertambah sedih dan menyesal pun ada juga. Aku just senyap je la sampai sekarang aku tak contact dia tapi aku selalu tanya dekat kawan dia macam mana keadaan dia. Biarlah rindu haha. Kalau orang nak cakap aku bodoh pun ckap lah. Aqu memang macam ni (ayat yang selalu aku cakap pada  seseorang).

aku memang tak pernah nak sms dia ke call dia ke sebab takut je aku ganggu dia.
 Tapi dia pula ingat aku ni sombong tak na contact dia. Pape je la. Simpan je la dalam hati. Buat masa ini baik aku tumpu pada belajar je.

maceh maceh

No comments:

Post a Comment