>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Tuesday, August 9, 2011

pengakhiran sem 1

wah tak sangka aku da abis dan aqu da berjaya tamat semester1,
ini bermaksud sudah hampir 4bulan aqu berjaya duduk di kolej. 
Gembira pun ada sedih pun ada 

(sedih ni)

Akak senior aqu semua pun dah tamatlah perjuangan diorang, nanti aku mesti rindu dekat kak nad(akak sebilik aqu yang selalu beri tunjuk ajar dan suka kacau orang)haha. kak nunu, kak atikah, dan yang lain-lain lah.

Kalau korang nak tahu akak senior kat kolej aku ni semua peramah. Aku suka kawan dengan diorang. Masa final exam hari tu masa tu lah bulan puasa menjelma dan tepat hari kelima berpuasa sudah tamat segala exam yang perlu aku tempuh.

 Dan pada hari ke-6 iaitu hari sabtu sudah tiba masanya aqu balik ke rumah rasa nak tinggal kolej sangat berat (biasalah orang ta penah dok hostel kan) Nanti bila tiba sem baru semuanya pasti akan berubah.

Goodluck to akak-akak senior sem6 
i will miss u
And miss me too okay. heheh



maceh maceh

No comments:

Post a Comment