>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Sunday, August 14, 2011

Berbuka Puasa di Hotel

Assalamualaikum dan salam satu malaysia 
(hehe tak bole blah aku ni )


Hari ini dah masuk kali ke-2 dah aku sudah berbuka puasa di Hotel yang pertama di Hotel Shangri-La yang kedua di Hotel Hilton.
 Dah dua-dua hotel ini aku berjumpa dengan Dato seri Shahrizat.
korang kenal tak meh aku tunjuk sikit


ni lah dia dah kenal dah? 

Kalau korang tak kenal aku tak tahu lah nak cakap macam mana kan.
Kalau tak aku nak minta tangkap gambar ngan dia tapi tak nak la segan aku ramai sangat orang.
Ini pun atas dasar jemputan dari saudara aku
 . 
menu utama di Hotel Hilton


 di syiling hotel
 lantai hotel

Hotel yang aku sebut ni memang dipenuhi dengan barangan yang mewah and cantik lah dan orang-orang yang  datang kebanyakan nya adalah VVIP meh. Aku pun bajet lah macam anak Datuk kan siap dapat beg percuma lagi cu tengok beg kat belakang aku tu lah beg nya. Jangan  Jelous. Hehe

ini lah aku
memang setiap tahun aku akan berbuka puasa di Hotel tak kira lah Hotel mana sebab ada orang jemput. 
lagipun ada hadis Rasulullah yang mengatakan kalau ada seseorang menjemput kita pergi kesesuatu majlis kita harus pergi kecuali kalau ada alasan yang munasabah kalau tak berdosa






maceh maceh

1 comment:

  1. gambar ak xmasuk skali ke :(
    ~kakak

    ReplyDelete