>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Friday, August 12, 2011

salah ke aku?

Hari ini aku sudah terlebih rajin publish post banyak-banyak ye la cuti sem tak tahu nak buat apa kan.
 Update status je la setiap hari

aku nak tanya sikit salah ke kalau aku guna perkataan 'AKU' dan 'KAU' kat orang lain?
yela aku pernah kena tegur ada orang cakap aku biadab guna perkataan tu takkan aku nak guna 'awak' 'saya' ei geli aku. 

Aku senang je aku cakap kalau 'saya' berdoa pun saya gunakan 'aku' 'kau'
senyap terus orang yang tegur aku tuh

contoh lah:
ya Allah ya tuhan KU, KAU ampunkan lah dosa-dosa KU

Jadi salah ke, salah ke, salah ke nak guna perkataan tuh?
 kalau tak lebih baik buang dari kamus je kan
suka sangat nak pertikaikan benda remeh temeh ni.

maceh maceh

No comments:

Post a Comment