>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Saturday, August 13, 2011

ciri-ciri lelaki idaman tuan punya belog


setiap orang mesti ada ciri-ciri lelaki atau perempuan idaman kan. 
Aku pun ada eh jangan gelak okay

sebenarnya kalau boleh aku nak yang lelaki macam bapak aku dia:

1.kelaka suka buat lawak
2.kalau dia marah dia tak tengking dia akan keluar rumah cari ketenangan kejap pastu balik rumah balik
3.Bertanggungjawab,
4. solat tak tinggal,
5. suka bergaul,
6.baik sangat kalau jiran aku memekak buka lagu kuat-kuat tengah malam dia tak pernah marah walaupun dia nak tido (kalau aku dah tegur je)
7.amanah, setiap kali tepat jam7pagi dia akan keuar pergi kerja, tak pernah lambat sampai kadang-kadang tak sempat nak sarapan pagi.
8.romantik-selalu dia basuh pinggan and belikan something buat mak aku
9.Tak merokok
10.Kalau dia outstation selama sebulan kat singapura dia sanggup balik kejap, walaupun sehari je sebab nak tengok isteri dan anak-anak dia la


[ini lah ayah kesayangan dan adik bongsu aku]


Firstly benda yang wajib yang ada pada lelaki idaman aku ialah:
  1. Lelaki yang kemas bersih.(segak)
  2. Lelaki yang berwawasan.
  3. Lelaki yang ceria suka buat aku tersenyum dan ketawa
  4. setia
  5. lelaki yang tak kisah (terima kelemahan dan kekurangan aku)
  6. Hormat pada orang tua
  7. Bertanggungjawab
  8. Tidak mudah marah
  9. Romantik
  10. Penyayang
  11. Pentingkan agama
  12. pemalu


Kalo ada lelaki yang macam ni lagi bagus (tapi tak penting sangat): 
  1. Kacak
  2. Pandai main gitar
  3. Suka pada haiwan
  4. Kaya (untuk masa depan)
  5. Suka bawa aku keluar jalan-jalan
  6. Suka berdakwah pada ajaran Allah
  7. Berkaca mata

Tapi yang paling penting dia sayang aku dan aku pun sayang dia. wah banyak nya perasan je aku ni. aku tak kisah lah kalau dia hensem ke tak.


maceh maceh

No comments:

Post a Comment