>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Friday, August 12, 2011

nikon e8700

assalamualaikum korang, 

ni nak shared sikit ni aku ada kamera Nikon coolpix8700
ni lah rupa camera tu:




 bapak aku beli dekat singapore masa outstation tak sampai sebulan guna dah rosak aku tak tau la apa yang rosak mula-mula tu nak zoom tiba-tiba dia jadi stuck.
 Tiba-tiba teroff bila on je dah tak boleh on. Geram betul ikut kan nak hantar je balik tapi dah takkan nak pergi singapore balik kan. 
Dah tu baru je tadi aku balik dari Ampang Point tanya kedai kamera dia cakap boleh baiki tapi ambil masa sebulan pastu kalau tak jadi nak hantar kena bayar 30 ringgit kalau jadi pula rm 400 atau 500 ringgit.
mahal nye terkejut aku



Wah dalam hati aku rasa nak marah je da la lambat pastu dia cas buka main mahal kalau da hantar tapi tak jadi nak baiki kena bayar 30ringgit pulak itu.
 Apa lagi aku hanya senyum ^_^ (tak ikhlas ni) dan ucap terima kasih kat orang kedai tu then aku terus blah duduk kat Mcd

p/s:macam mana lah aku nak baiki benda lah ni. 
Adoi nak kena cari kedai lain lagi

maceh maceh

No comments:

Post a Comment