>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Sunday, December 18, 2011

tanam anggur

Assalamualaikum

Da lama tak update blog ni dah berhabuk dah

haha, minggu ni memang tersangat la penat sebab final exam 
seriously, im not sleep at all this week tidur paling lama pun 3 jam je dan sekarang rasa cam nak demam -,-
Tp Alhamdulillah sangat, aku dapat jawab dengan bahagia hehe

Tp sampai sekarang aku sedih tak dapat jumpa pakcik ak dari filipina da hampir dua minggu dia ada kat malaysia tp ta dapat na jumpe na buat macam mana ann buzy . huhu 

Habis je paper hari sabtu (17/12) ak terus je kemas barang-barang kena pindah asrama sedih je rasanye nak tinggal kan dorm tu . banyak kenangan dari sem 1 dok dkat dorm tu . Dalam masa yang sama rasa happy je nak balik rumah dorang ajak keluar malam tu nak gi downtown seksyen 7 dekat econsave tapi aku terpakse gak balik.
 Dorang semua cakap 

' ala ummu jangan la balik dulu dok la dengan kitorang jap ' 

 ala sedih je aku dengar 



Cuti sem ni awal-awal lagi aku da rancang na gi mana supaya masa aku tak berbuang dengan sia-sia 





maceh maceh

No comments:

Post a Comment