>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Sunday, December 25, 2011

Facebook TimeLine

Assalamualaikum korang

Hari tu , 
aku nampak Facebook adik aku smart blog di nampak lain pastu aku tanye la yang di buat pe kaat Fb then dia bagi tahu la yang sekarang ni ada Fb yang baru.
Aku pun godek2 la cube tengok dan sekarang ni aku guna facebook yang baru sebab bagi aku lawa.
Facebook yang terbaru memang lawa la sebab siap boleh letak gambar di header FB



amacam?
ok ?
Kalo nak tengok lebih clear tekan pada gambar

Semalam ada je yang tanya macam mana nak ubah jadi FB baru
Then nak tahu cara ubah Facebook korang jadi yang baru? (Timeline)
Firstly, korang pergi dekat 'search'


Tulis 'Timeline' pada kotak 'search' tu
then dia akan keluar macam ni


Then korang tekan 
'Get Timeline'
yang warna Hijau tu after that jadilah Fb yang baru :)




maceh maceh

1 comment: