>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Tuesday, December 27, 2011

Taknak Cuti

Assalamualaikum,

Next week dah masuk sem baru,
 cuti sem ni takda buat papepun dua minggu, cuti seminggu gi khursus seminggu lagi dok umah je buat kilang lemak. 
Adoi tak habis-habis download video dekat youtube biasa lah tak de kerja la katakan.
 Bosan yang teramat sangat sampai aku chat dekat Fb dengan adik aku sendiri yang tgah online guna laptop dia duduk dekat sebelah aku lak tuh. 
Then bosan sangat aku bagi perkhidmatan edit picture percuma dekat Fb ramai juga la yang mintak aku edit dorang punya pic. 
Tapi still bila dah siap semua aku da tak tau nak buat apa dengar lagu and memekak je la keje aku kat rumah



Sampai aku rasa taknak la cuti lepas ni. 
Sebab bosan je hahaha



maceh maceh

No comments:

Post a Comment