>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Wednesday, December 28, 2011

Nerd life (short sem)

Assalamualaikum sis ,bro, uncle, auntie and yang sedang membaca ni. yela awak lah tu. :)

Esok (29.12) aku dah nak balik kolej balik mulakan kembali belajar perah otak, cuti dah habis jangan nak berangan lagi ok ummu. 
Yes, aku dah masuk semester3 wah bestnya cepat je masa berlalu dan sem3 . Biar betul rasa macam aku ni semester1 lagi. 
Semester3 ni adalah short sem. 2bulan je belajar. 1minggu lecturer mengajar 1minggu lagi mid term dan 1minggu lagi final exam 
Memang mampat arh short sem ni then cuti 2bulan . 
And aku rasa sem ni aku akan terjadi sangat la buzy aku tak da masa nak main-main dan kalau boleh aku nak buat yang terbaik and ofcourse la dekan
(korang doakan ummu ye)

 terpaksa lah tinggalkan blog kesayangan aku ni.
Bye sayang awak
Jumpa bulan February nanti ;(

im gonna miss you


maceh maceh

No comments:

Post a Comment