>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Saturday, July 23, 2011

pelik

Setiap hari jumaat pasti saya akan packing barang nak pergi ILIM,Bangi tapi hari ni rasa nak packing tp teringat plak yang PROGRAM STPSD ni dah habis. Dah tamat dan takkan ada lagi. huhu Sedih nye.

Perkara wajib yang akan saya buat setiap minggu :

1. Gaduh dengan Nazatul Asyikin(gaduh manja)
2. Keluar pada malam sabtu selepas habis kelas dengan Abg Apai dan Abg Zamri
3.  pergi makan ke jalan-jalan ke. 
4. Dapat pelajari benda yang baru
5. Sepahkan bilik dekat Ilim(haha)
6. Tido lambat
Saya paling rapat dengan:
Zamri (Abg Zack) & Shasaini Siau (Abg Apai)
Saya kagum dengan persahabatan dorang ^_^

Saya la tuh & Nazatul Asyikin
Sekarang semua nya da takkan berlaku lagi dan ia hanya akan jadi kenangan buat saya. Dan saya takkan lupa sampai bila-bila sebab banyak sangat kenangan manis dan pahit disana. Biasa la tu 
'Setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap kehidupan pasti akan mati'




maceh maceh

No comments:

Post a Comment