>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Monday, April 2, 2012

Kawan tua?

Assalamualaikum uollss, hehe

Korang mesti ada kawan kan? tipu la kalau cakap awak tu tak de kawan. Takkan sorang pun tak de mesti ade nye lah. Hmm saya ni lah jenis suka kawan dengan semua orang kalau orang minta nombor je saya bagi tak kisah la laki ke perempuan ke makcik ke pakcik ke haha. Dan kalau dekat Facebook ke Twitter ke orang tegur saya, walaupun saya tak kenal saya layan je macam kenal .

Kawan paling tua yang saya adalah berumur 52tahun, haha kalau orang lain mesti anggap macam bapak ke or pakcik ke . Tapi saya tak, sebab Pakcik ni gila-gila sikit tak padan dengan umur dia, dia pun layan saya tak macam budak cakap pun sempoi je.

Kalau boleh dalam hidup ni saya nak cari kawan seramai yang mungkin 

'Berkasih biar satu, berkawan biar berjuta'


 so kalau korang nak berkawan im ok, layan je lagi ramai kawan lagi bagus :D




maceh maceh

No comments:

Post a Comment