>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Monday, April 2, 2012

Hadiah terindah bagi Wanita





Ramai lelaki berani mengucap macam ni pada wanita


"i love u darling"
"saya sayang awak" 
"saya cinta awak" 
"saya kasih awak" 


Tapi ramai ke yang berani jumpa dengan ayah perempuan itu dan mengatakan :


"pakcik, saya nak meminang anak pakcik dan jadikan dia sebgai isteri saya yang HALAL..."


be gentleman, dont afraid. my dad is not LION but MY DAD is MY "WALI" ♥ 




Ini adalah hadiah yang terindah dan tidak mungkin dapat dilupakan bagi seorang wanita, jika lelaki tersebut mampu untuk mengucapkan kata tersebut pada ayah wanita .






maceh maceh

No comments:

Post a Comment