>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Thursday, March 22, 2012

Kenapa anda buat BLOG or BERBLOGING?

Assalamualaikum and Hi to all of you 
yang mengenali saya dan yang tidak mengenali saya, 
yang  suka saya dan yang tidak suka saya, 
yang membaca dan yang tidak membaca blog saya ni . hehe



Ok la straight to the point, kenapa korang buat blog atau berbloging ?



  1. untuk dapatkan ramai FOLLOWER 
  2. untuk SUKA-SUKA 
  3. untuk POPULAR
  4. IKUT ORANG (tengok orang berblog dia pun sibuk nak ikut)
  5. saje je nak LUAH PERASAAN, CERITA TENTANG DIRI, KEHIDUPAN dan PENGALAMAN
  6. untuk SHARE perkara tentang agama,lirik lagu, isu terkini dan isu menarik .
  7. untuk sekadar janji ADA BLOG padahal kosong.
  8. untuk COPY CAT blog orang haha (ada org mcm tu saya penah jumpe)

Korang rasa korang yang mana satu? 

Dulu masa baru nak buat blog ni NO.4
sekarang NO.5+NO.6 :D ngee

maceh maceh

No comments:

Post a Comment