>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Tuesday, March 13, 2012

Cuti Sem lagi

yeay! cuti sem lagi untuk sem3 ni. 
Terasa cepat sangat sudah semester3 ni habis. 
Tak sabar nak tengok result haha dah la banyak main. 
Cuti sem ni paling lama sangat hampir 2 bulan cuti. 
Memang gila la, saya ni bukannye rajin pun nak dok rumah 


perkara yang saya sangat tak suka buat di rumah:

1.MEMASAK
2.MENGEMAS
3.SIDAI BAJU

kalau lipat baju suka la, memang la dekat rumah selalu kena membebel dengan Puan Aisyah (mama saya) sebab malas. Kalau kena bebel je saya akan buat muka cam ni

troll face
haha

So, kerja saya masa cuti ni hanya online facebook, Twitter, Blogger 
Dok dalam bilik hampir 24jam haha

P/S: *Tapi tak la sampai tak buat apa-apa kan at least saya cuci pinggan, sidai kain walau pun ta suka


maceh maceh

No comments:

Post a Comment