>

Penulisan tersendiri mencipta beribu maksud tersendiri

status status

Current updates:
❥ Assalamualaikum ❥. sekadar perkongsian, semoga bermanfaat. Terima Kasih^.^

Wednesday, April 27, 2011

Hadiah Bermakna Dari Seorang Sahabat

assalamualaikum, hmm rasa happy bercampur sedih pada hari selasa (26-04-2011) lepas. ye lah sebab hari Khamis dah nak masuk kolej.Rasa sedih dan berat hati sebab nanti kena tinggal kan kawan dan keluarga kena duduk hostel.Memang lah boleh jumpa lagi bila masa cuti kan tapi mana tahu dekat sana ajal kita dijemput allah kan.Kita mana tahu.Yang happy sebab dapat jumpa kawan.Dia nampak macam sedih je.Pastu kitorang lepak kat mcd buka fb guna wifi. time nak balik dia bagi saya hadiah. bila smpai kat rumah ja saya terus buka. Nak tau apa yang dia bagi:
ini lah dia
Cantik Kan?

hati saya tersentuh apabila dia beri saya satu nota yang bertulis 'Ummu aku sayang kat ko sangat'.Rasa diri ini bagai masih disayangi dan dihargai.Terima Kasih sangat ya Allah kerana telah mengurniakan aku seorang sahabat yang baik.Walaupun hadiah yang diberi biasa sahaja jika ianya diberi dengan penuh keikhlasan dan kasih sayang akan membuat kan hadiah itu penuh bermakna.

maceh maceh

No comments:

Post a Comment